FRAM účetní a daňová kancelář, s.r.o.
Komora daňových poradců Člen hospodářské komory ČR
Drobečková navigace

Úvod > Služby > Elektronická podání

Elektronická podání

Na základě plné moci buď v rámci celkových služeb nebo jednotlivě nabízíme veškerá elektronická podání s naším podpisem pro státní správu, zejména správce daně a sociální a zdravotní pojišťovny. 

Běžně zajišťujeme, pokud máme vaši plnou moc k vyřízení:

  • Elektronická podání registračních formulářů ke všem druhům daní, nutné zejména po založení firmy a zahájení podnikání.
  • Elektronicky vyřídíme registraci plátce DPH.
  • Elektronicky podáme přiznání k DPH a související elektronická podání - souhrnná hlášení a kontrolní hlášení.
  • Elektronická podání přehledů na sociální a zdravotní pojišťovnu při zpracování mezd.
  • Elektronická zpracování evidenčních listů důchodového pojištění.

Pokud poptáváte elektronická podání, napište nám zprávu

S každým elektronickým podáním zakládáme dodejku podání a vedeme evidenci provedených podání pro případné doložení podání při kontrole.

Klient, který nám důvěřuje, má klid, všechny termíny, pokud máme včas podklady, ohlídáme za něj. V případě kontrolních hlášení ohlídáme zpětnou vazbu od správce daně v případě jeho dotazů a odvrátíme riziko pokut při nereagování na oznámení.

Při našem generálním zplnomocnění klientem k jednání je korespondence správců daně a dalších orgánů směrována do naší datové schránky, my jsme tak schopni lépe koordinovat termíny a reakce na podněty ze strany státních orgánů a tak lépe chránit zájmy klienta.